Leuke en ruime "vakantie en doe-het-zelf" wagens

Ik vind een praktische auto heel belangrijk en daarom kijk ik vaak eens rond op het internet, wat er zoal op de markt is tegenwoordig. Telkens je iets praktisch doet of op vakantie gaat met de auto, merk je dat ruimte voor personen en goederen heel belangrijk en praktisch is.

Wat heeft de markt zoal te bieden?

DE PEUGEOT TRAVELLER



Deze Peugeot Traveller lijkt me prijs/kwaliteit wel een "universele alles-doener".
Ik ging er "HIER" al eens uitgebreider op in.

DE FORD RANGER
Een stoer werkpaard, waar ik "HIER" al eens over schreef.


OPEL ZAFIRA LIFE
Ook Opel moest mee in het segment van ruime auto's.


FORD TOURNEO CUSTOM
Ook deze Ford heeft een heel praktische ruimte en afwerking.


MERCEDES VITO TOURER
Wanneer kwaliteit de voorhand neemt, kom je bij de Vito (V)terecht.


PEUGEOT 5008
Een populaire SUV met ruimte genoeg voor het gezin + 2 kinderzitjes
Maar hij geeft me qua zitting een "ingesloten" gevoel. (geen ruime zitpositie)


PEUGEOT RIFTER - long 7 zitter


Ik ging (uit nieuwsgierigheid) de Rifter even bekijken bij Imacar in de buurt.
Een mooie (niet zo sexy) wagen, maar wat een ruime 'volwaardige 7-zitter'.
En... een prachtige doe-het-zelf (vakantie) wagen, waar je iets mee kan vervoeren.


Qua ruimte laat de RIFTER veel grotere en (vooral) duurdere modellen achter zich.

De TOYOTA PROACE CITY VERSO - Een copy van de Peugeot Rifter


En dan zien medio 2024 het nieuw model op de markt komen
van de HYUNDAI SANTA FE. Wat een ruime "alles-doener".

Bekijk hem hier op de website van Hyundai


En dan is er de 100% elektrische KIA EV9 - 2024

Reacties

Populaire posts van deze blog

TE KOOP: Ruime woning (voormalig handelspand) met veel potentieel op goede locatie.

Het aandeel ADYEN (opgevolgd)

TE KOOP - Half Open Bebouwing in Melsele (Rustige Wijk)

Het aandeel AB INBEV (opgevolgd)

Het aandeel RHEINMETALL (opgevolgd)

Het aandeel LOTUS BAKERIES (opgevolgd)

Beleggen (voor wie er iets aan heeft) en de markt

Mooie beelden van ons "OUD-BEVEREN".

Het aandeel ASML (opgevolgd)

Airco (DAIKIN) periodiek (om de 3 maand) even uitkuisen.