Peugeot TRAVELLER - Plaats genoeg

2020: Met het oog op pensioen, weekendjes, hobby, reizen, doe-het-zelf en kleinkindjes valt steeds meer mijn oog op (indien ik aan een nieuwe auto toe ben) de Peugeot Traveller. Momenteel heb ik een Hyundai Santa Fé. (de meest praktische die ik al gehad heb) 

Als vervanger denk je dan aan de Peugeot 5008, (lees test) maar die wordt verkocht als een 7 zitter, maar die 6e en 7e plaats zijn geen volwaardige volwassen plaatsen. (te verwaarlozen) Wel een praktische SUV. Bekijk "HIER" het filmpje van de test. (2017)

Maar als je dan (nog) meer (reis) ruimte en plaats voor personen en materiaal bekijkt, dan heeft die Peugeot Traveller toch (bijna) alles wat ik nodig zou kunnen hebben. En...ik hou van Basic en praktisch gebruik. Ook 6 isofix koppelingen, dus ook plaats genoeg om de kleinsten mee te nemen. 


Maar "de duurste elektronisch overladen auto" interesseert me niet. Een krachtige motor en (basic) ruimte, daar hecht ik wel belang aan. En dan is die Traveller prijs/kwaliteit heel goed te doen. Een chassis van een personenwagen met een 180 pk motor uitvoering met veel ruimte en automatische versnellingsbak. Reizen wordt leuk zo.

Ik denk maar luidop, naar de toekomst (misschien) toe, maar ik verander niet van auto zoals van hemd natuurlijk. En er komen ook elk jaar praktische modellen uit. Auto's geven je wat comfort, maar maken je NIET rijk. Maar ik kijk graag even vooruit....


Een beetje Nederlandse uitleg is niet overbodig.
Opgelet: dit is een (te dure) uitvoering. Het kan veel goedkoper.


Hij kan ook "gericht" besteld worden. (zaken bijvoorbeeld.)


Instumentenpaneel is zoals in een luxe wagen. 
Alle moderne connecties en zelfs een 
220 Volt aansluiting voor een PC kan.

Ik bekeek ook nog andere ruime wagens: "HIER"

Reacties

Populaire posts van deze blog

TE KOOP: Ruime woning (voormalig handelspand) met veel potentieel op goede locatie.

Het aandeel ADYEN (opgevolgd)

TE KOOP - Half Open Bebouwing in Melsele (Rustige Wijk)

Het aandeel AB INBEV (opgevolgd)

Het aandeel RHEINMETALL (opgevolgd)

Het aandeel LOTUS BAKERIES (opgevolgd)

Beleggen (voor wie er iets aan heeft) en de markt

Mooie beelden van ons "OUD-BEVEREN".

Het aandeel ASML (opgevolgd)

Airco (DAIKIN) periodiek (om de 3 maand) even uitkuisen.