Tippexongevallen - door Bart Van Raes

TIPPEXONGEVALLEN

Toen ik (in onderaanneming) op de Firma Kuraray (Eval) werkte in Zwijndrecht, moest ik samen met Bart Van Raes mijn heftruckrijbewijs gaan hernieuwen en kwamen we voor het eerst in contact met elkaar. Ik had al direct door dat dit een sympathieke kerel was, die best wel wist wat hij wilde. Niet bang om het voortouw te nemen, want ik herinner me nog dat hij als eerste de vinger opstak om zijn praktische proef af te leggen. (met succes natuurlijk.)

Nadien leerde ik Bart kennen als een gedreven vakbondslid en een gemotiveerde, leergierige doorzetter op de firma Kuraray
. Een man waar je mee kon samenwerken en op kon rekenen. Ook al werkten we niet voor dezelfde firma of baas.

Ik was dus niet verrast, toen hij me meldde, dat hij zijn eindwerk aan het maken was, om freelance veiligheidsadviseur te worden. Geëngageerd als hij was, leek dit iets passend voor hem. Ik werkte dan ook graag mee aan zijn enquête over tippexongevallen, (Je kan ook 'uw' ervaring delen via de link) want ik had op dat vlak ook wel iets te vertellen uit eigen ervaring.

Ondertussen heeft hij zijn eigen blog gemaakt, draait hij op volle toeren en organiseert hij regelmatig lezingen over tipexongevallen.


Bekijk zijn blogposts hier


Want een ongeval wordt maar al te gemakkelijk - om welke rede(n) dan ook - uit de officiële cijfers gehouden. 

Juni 2020: Bart heeft nu ook een Charter om te ondertekenen. Vul het gerust (gratis) in.

Reacties

Populaire posts van deze blog

TE KOOP: Ruime woning (voormalig handelspand) met veel potentieel op goede locatie.

Het aandeel ADYEN (opgevolgd)

TE KOOP - Half Open Bebouwing in Melsele (Rustige Wijk)

Het aandeel AB INBEV (opgevolgd)

Het aandeel RHEINMETALL (opgevolgd)

Het aandeel LOTUS BAKERIES (opgevolgd)

Beleggen (voor wie er iets aan heeft) en de markt

Mooie beelden van ons "OUD-BEVEREN".

Het aandeel ASML (opgevolgd)

Airco (DAIKIN) periodiek (om de 3 maand) even uitkuisen.