Tijdverdrijf voor de filmliefhebbers

Op momenten dat we "iets meer tijd" hebben (zoals nu in het Corona-tijdperk) gaan er allerlei leuke dingen rond. Mijn echtgenote ontving op haar smartphone een raadsel over films, uitgebeeld met emoticons. Maar via WhatsApp komt dan een storm van antwoorden op gang, zodat je Smartphone continu ligt te trillen of te piepen en je nadien gewoon je chat moet leeg maken.

Omdat het toch leuk is, heb ik het raadsel hier "rustig op een blogpagina" gezet. Je mag het gerust rondsturen zoveel je wil, maar je telefoon zal er misschien wat rustiger bij blijven op deze manier.

Je kan het ook op je eentje. Niet heel de wereld moet de uitslag weten. Het is puur amusement. Je mag altijd je uitslag (eerlijk) als reactie onderaan dit bericht zetten. Wie op voorhand spiekt, die bedriegt zichzelf natuurlijk. 

Neem er gerust een blaadje papier bij en probeer er zoveel mogelijk te herkennen. Ik kan al zeggen, dat ik er niks van bak, want ik ben zelf geen echte filmkenner.


Welke films worden hieronder afgebeeld?


Je kan je antwoorden "HIER" nazien.

DEEL DIT BERICHT GERUST AAN VRIENDEN

Reacties

Populaire posts van deze blog

TE KOOP: Ruime woning (voormalig handelspand) met veel potentieel op goede locatie.

Het aandeel ADYEN (opgevolgd)

TE KOOP - Half Open Bebouwing in Melsele (Rustige Wijk)

Het aandeel AB INBEV (opgevolgd)

Het aandeel RHEINMETALL (opgevolgd)

Het aandeel LOTUS BAKERIES (opgevolgd)

Beleggen (voor wie er iets aan heeft) en de markt

Mooie beelden van ons "OUD-BEVEREN".

Het aandeel ASML (opgevolgd)

Airco (DAIKIN) periodiek (om de 3 maand) even uitkuisen.