Houten afsluiting tussen oude betonpalen

We hadden in onze tuin achteraan (al enkele jaren terug) een oude afsluiting staan, met een draad tussen betonnen palen. Zo was dat vroeger. Omdat ik erop zag om gans die betonconstructie uit de grond te halen en iets 'volledig nieuw' te bouwen, dacht ik dat het handiger en goedkoper was om hout (2e hands) te combineren met de bestaande betonpalen.

Hiervoor had ik verticale palen (met een gleuf in) nodig om de horizontale planken in te laten schuiven. Deze verticale palen kon ik bevestigen met metalen band rondom de bestaande betonpalen en zo de houten latten op maat maken en er tussen schuiven, zodat gans de wand vol was en er ook geen onkruid meer door de draad in de tuin kon groeien. (gezien de weide er achter) Afgewerkt met een afgeronde lat bovenaan en klaar was Kees.

En ik was tevreden van de goedkope oplossing en het toch wel leuke resultaat.




Reacties

Populaire posts van deze blog

TE KOOP: Ruime woning (voormalig handelspand) met veel potentieel op goede locatie.

Het aandeel ADYEN (opgevolgd)

TE KOOP - Half Open Bebouwing in Melsele (Rustige Wijk)

Het aandeel AB INBEV (opgevolgd)

Het aandeel RHEINMETALL (opgevolgd)

Het aandeel LOTUS BAKERIES (opgevolgd)

Beleggen (voor wie er iets aan heeft) en de markt

Mooie beelden van ons "OUD-BEVEREN".

Het aandeel ASML (opgevolgd)

Airco (DAIKIN) periodiek (om de 3 maand) even uitkuisen.